Νεοελληνική γλώσσα α γυμνασίου. Θέμα έκθεσης: Η αγαπημένη μου δημιουργική απασχόληση.

 


Κείμενο:

Πρόλογος (αφόρμηση, εισαγωγή στο θέμα, σχόλια).

Πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να ασχολούμαστε μόνο με μερικά σταθερά πράγματα. Είναι καλό να ανοίγουμε τους ορίζοντές μας και να ασχολούμαστε με  ενδιαφέροντα τα οποία μας ικανοποιούν ως άτομα που σκεπτόμαστε και θέλουμε να είμαστε δημιουργικοί στη ζωή μας. Η κιθάρα μου αρέσει γιατί ακριβώς με οδηγεί σε καινούργιους κόσμους, με βοηθά να ξεφεύγω από πράγματα και καταστάσεις που με αγχώνουν, συγχρόνως αποτελεί στοίχημα ότι θα μπορούσα να γίνω και ένας καλός μουσικός.

Περιγραφή, αφήγηση.

Η κιθάρα, πέρα από το ότι όπως είπα είναι το μαγικό μου εισιτήριο στον εξωτικό κόσμο της μουσικής, είναι ο καλύτερός μου φίλος. Δεν αρνείται ποτέ την παρέα της, πάντα με συντροφεύει και σε  καλές αλλά και σε δυσάρεστες στιγμές. Όταν κάποιες φορές επιστρέφω από το σχολείο στενοχωρημένος για οποιοδήποτε λόγο, η κιθάρα είναι εκεί σαν όχημα να με ταξιδέψει σε άλλους χώρους, να ξεφύγω, να ξεκουρασθώ, να αλλάξω διάθεση και περιβάλλον.

Η κιθάρα όμως είναι μία διαρκής πρόκληση για εμένα. Είναι  δύσκολο να μάθεις κιθάρα διότι θέλει πολλές ώρες εξάσκηση. Όμως με ωριμάζει, με προχωρά μπροστά, με κάνει να αγαπάω τον αγώνα και την προσπάθεια, να μην εφησυχάζω με όσα έχω, να επιζητώ συνεχώς καινούργια πράγματα.Θα μου άρεσε να γίνω ένας καλός μουσικός, η κιθάρα μου προσφέρει και ένα σκοπό στη ζωή μου.

Εν κατακλείδι όσα πράγματα μας ωριμάζουν, μας βοηθούν να προχωρούμε και να προοδεύουμε, είναι άξια να τα αγαπήσουμε και να τα βάλουμε στη ζωή μας. Η κιθάρα  έχει λοιπόν επάξια κερδίσει τη θέση του καλού φίλου στη ζωή μου. Μου προσφέρει πολλά και εύχομαι να μην την απογοητεύσω ποτέ.

Βασίλειος Μακρυπούλιας,φιλόλογος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

vasilios888@yahoo.gr