Έκθεση α΄γυμνασίου. Η ζωή στην εξοχή.

 



Πολλά πράγματα μου αρέσουν. Ένα από αυτά είναι οι εκδρομές που πηγαίνουμε με τους γονείς μου και τον μικρό μου αδελφό στην εξοχή. Ευτυχώς είμαι τυχερός και ο πατέρας μου έχει εξοχικό σπίτι στο χωριό του, αρκετά συχνά λοιπόν και πολλά σαββατοκύριακα κάνουμε αποδράσεις στην εξοχή.

Συνήθως φθάνουμε στο εξοχικό σπίτι και στην εξοχή το πρωΐ. Αφήνουμε τις προμήθειες στο σπίτι και γρήγορα πηγαίνουμε με τον αδελφό μου βόλτα στο ποτάμι. Είναι τόσο ωραία εκεί, ηρεμούμε, ησυχάζουμε, πού και πού μπορεί και να ψαρέψουμε καμμία φορά. Μας αρέσει πολύ γιατί ξεφεύγουμε από τη ρουτίνα, στη φύση αναπνέουμε καθαρό αέρα, η ψυχή μας ηρεμεί και ετοιμαζόμαστε για τον αγώνα της εβδομάδας στο σχολείο.

Έπειτα πηγαίνουμε όλοι μαζί προς τις βρύσες που είναι μαζεμένες λίγο πιο πέρα. Εκεί βρίσκεται ωραίο και γάργαρο νερό, πίνουμε και ευχαριστιόμαστε. Όπως λέει ο πατέρας μου αυτό το νερό κάνει τόσο καλό στην υγεία. Εάν ο καιρός είναι καλός τρώμε στην εξοχή. Η μητέρα μου έχει προετοιμασθεί, έχει όλα τα απαραίτητα, στρώνουμε, τρώνε και περνάμε πολύ καλά.

Το μεσημέρι ίσως βαδίσουμε προς το κοντινότερο χωριό, είναι ανάμεσα σε πεύκα και είναι πολύ όμορφο με λίγους απλούς και καλούς ανθρώπους: Μόλις μας βλέπουν μας κερνάνε σοκολάτες και ρωτάνε για τους γονείς μας. Δεν υπάρχουν μικρά παιδιά για αυτό και γυρίζουμε στο εξοχικό μας. Καθώς έρχεται το απόγευμα μας αρέσει και ανεβαίνουμε σε ένα κοντινό βουναλάκι και απολαμβάνουμε την κοντινή θέα.

Είναι πράγματι ωραία η ζωή στην εξοχή: το μυαλό ξεκουράζεται, η ψυχή ηρεμεί, κυρίως ξεκουραζόμαστε για τις δύσκολες ημέρες που έρχονται: Είναι καλό που έχουμε αυτή τη λύση και διέξοδο, θα ήθελα συνέχεια και για όλη μου τη ζωή να επισκέπτομαι την εξοχή και το χωριό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

vasilios888@yahoo.gr