Παράγραφος
|
Πλαγιότιτλος
|
Μέθοδος
|
Ιδέα-αξία
|
Ύστερα….κοιτάξατε.
|
Η βόλτα του παιδιού.
|
Αίτιο-αποτέλεσμα
|
Η θέληση του παιδιού.
|
Και εδώ είναι….εγώ για σένα το λέω..
|
Η σκέψη της
μαμάς.
|
Αίτιο-αποτέλεσμα
|
Οι εκτιμήσεις της μαμάς.
|
Και τα λέει…και στο τέλος λέω αυτό που θέλει να
ακούσει…
|
Η αντίδραση του παιδιού
|
Αίτιο-αποτέλεσμα και αναλογία
|
Η αντίδραση του παιδιού.
|
Θα προσπαθήσω…δε θέλω να δώ κανέναν.
|
Η υπόσχεση του παιδιού…
|
Αίτιο-αποτέλεσμα.
|
Η υπόσχεση του παιδιού…
|
Και πάνω που πάει να μου μιλήσει…που δε μασάει…
|
Το πρόγραμμα της βραδιάς
|
Αίτιο-αποτέλεσμα
|
Ο προγραμματισμός της βραδιάς…
|
Υπακούω…….και φύγαμε…
|
Η έξοδος των παιδιών….
|
Αίτιο-αποτέλεσμα
|
Η βόλτα των παιδιών…
|
Τι περίεργο πράγμα…..περίεργα πλάσματα οι μαμάδες…
|
Οι εκτιμήσεις της κόρης
|
Αίτιο-αποτέλεσμα και παράδειγμα….
|
Οι εκτιμήσεις των πρωταγωνιστών…
|
Ενώνοντας τα στοιχεία του πίνακα
δημιουργώ την περίληψη του κειμένου.
Ασκήσεις.
1.Με την μέθοδο του αιτίου και
του αποτελέσματος να αναπτύξεις σε μία
παράγραφο (100 λέξεις)με θέμα: «Η εργαζόμενη μητέρα συχνά νοιώθει τύψεις επειδή
πιστεύει ότι δεν είναι κοντά στα παιδιά της».
2.Γιατί το κείμενο ολοκληρώνεται
με τη φράση «περίεργα πλάσματα οι μαμάδες;».Η απάντηση να περιέχει συγκεκριμένη
μέθοδο ανάπτυξης αλλά και στοιχεία ψυχολογίας.
Βασίλειος Μακρυπούλιας,φιλόλογος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
vasilios888@yahoo.gr