Nεοελληνική Γλώσσα Α΄Γυμνασίου. 2η ενότητα: Γραφή κειμένου.



Συζητώ για το σχολείο μου με συμμαθητές μου από άλλα σχολεία.
«Πολλά πράγματα μέχρι τώρα έχω καταλάβει ότι είναι αναγκαία προκειμένου να μεγαλώσω σωστά και να πάρω τα απαραίτητα εφόδια για τη ζωή. Όμως το σχολείο είναι το πιο σημαντικό, είναι αυτό που σου δίνει μόρφωση, σε κοινωνικοποιεί, σε ωριμάζει. Μέσα στο σχολικό χώρο καταλαβαίνεις ότι όλα λύνονται με σκέψη και ηρεμία, γνωρίζεις πολλά πράγματα και καταστάσεις και κυρίως κατανοείς ότι δεν σου ανήκουν όλα,πολλά πράγματα θα πρέπει να αρχίσεις να τα μοιράζεσαι όμορφα με τους συμμαθητές σου.
 Το σχολείο μου είναι κάπως έτσι θα μπορούσα να πώ. Οι καθηγητές είναι καταρτισμένοι και προσπαθούν να μας δώσουν όσες περισσότερες γνώσεις μπορούν. Δουλεύουν πολύ και στο κοινωνικό κομμάτι, πραγματοποιούν δράσεις προκειμένου να κάνουν τους μαθητές να νοιώθουν ότι ανήκουν σε μία μικρή κοινωνία.
Μέσα στις σχολικές αίθουσες υπάρχει όλη η κατάλληλη ηλεκτρονική υποδομή  προκειμένου να παρακολουθούμε ηλεκτρονικά μαθήματα, να επικοινωνούμε ηλεκτρονικά με άλλα σχολεία, να μαθαίνουμε μέσα από το διαδίκτυο πολλές και ποικίλες γνώσεις από τον κόσμο.  Επίσης και στο αθλητικό κομμάτι το σχολείο μου παρουσιάζει επάρκεια. Έχει γήπεδα, αθλητικό υλικό ώστε να τηρούμε το «νούς υγιής εν σώματι υγιεί».
 Τελικά είμαι χαρούμενος που πηγαίνω σε αυτό το σχολείο. Τα παιδιά είναι καλά, έχω κάνει ήδη πολλούς φίλους, υλοποιούμε προγράμματα και εκδρομές. Έχω ήδη καταλάβει ότι το σχολείο είναι το καλύτερο μέσο για να πετύχει κανείς στη ζωή του. Ειδικά όταν το σχολικό περιβάλλον σου παρέχει πολλά πρέπει να τα αποκτήσεις, με αυτόν τον τρόπο θα γίνει κανείς χρήσιμος στους άλλους, στον εαυτό του και κοινωνικά επιτυχημένος.
Βασίλειος Μακρυπούλιας, φιλόλογος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

vasilios888@yahoo.gr