1.Πραγματικά στο κείμενο ο καθηγητής-σύμφωνα με το συγγραφέα-λάμπει ολόκληρος .Αυτό συμβαίνει διότι άρχισαν να ασχολούνται με το αγαπημένο θέμα του καθηγητή τα δημοτικά τραγούδια,φαντάζομαι διότι τα δημοτικά τραγούδια αντιπροσωπεύουν τη λαϊκή δύναμη παράδοση και ψυχή.Ο καθηγητής ήθελε όλα αυτά να τα μεταλαμπαδεύσει στους νεαρούς μαθητές του.Πολύ ωραία προσπάθεια πραγματικά.
2.Η πρώτη μέθοδος σύμφωνα με την οποία αναπτύσσεται η παράγραφος είναι το αίτιο-αποτέλεσμα.Ο καθηγητής λάμπει ολόκληρος επειδή συμβαίνει η διδασκαλία των δημοτικών τραγουδιών.Με την αιτία και αποτέλεσμα ο συγγραφέας καταφέρνει και μας δικαιολογεί τις θέσεις του.
Η δεύτερη μέθοδος είναι το παράδειγμα.Ο καθηγητής έφερνε δίσκους,μαγνητόφωνα και άλλα,με το παράδειγμα το κείμενο γίνεται αληθοφανές και πείθει ότι όλα όσα λέει ανταποκρίνονται στην αλήθεια
.
3.Μας έφερνε από το σπίτι του βιβλία: το βιβλία είναι αντικείμενο στο έφερνε.
Ζήτησαν από μόνα τους να πούνε τραγούδια: α.να πούνε τραγούδια αντικείμενο στο ζήτησαν
β.τραγούδια αντικείμενο στο να πούνε.
Έβαζε σιγανά στο μαγνητόφωνο και στο πικάπ δίσκους: στο μαγνητόφωνο και στο πικάπ έμμεσα αντικείμενα στο έβαζε (ως εμπρόθετοι) δίσκους άμεσο .
4.δημοτικά: συν. λαϊκά αντών: ιδωτικά,ατομικά,προσωπικά.
καλή εξαιρετική άσχημη
σιγανά χαμηλόφωνα δυνατά,ισχυρά.
5.Πόσα πράγματα άραγε μπορεί το σημερινό σχολείο να πραγματοποιήσει στην εποχή της τεχνολογίας.Το σχολείο μου εδώ και κάμποσο καιρό συμμετέχει σε ένα ηλεκτρονικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συνομιλούμε μέσω skype με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία και μαθητές.Συμμαθητές μας.Συζητάμε για όσα πράγματα μας ενδιαφέρουν και μας απασχολούν,με αυτό τον τρόπο νοιώθουμε περισσότερο ευρωπαϊοι και αποκτούμε ευρωπαϊκή συνείδηση.Ο τελικός σκοπός βέβαια είναι και η ανταλλαγή μαθητών μεταξύ κάποιων σχολείων με κύρια συνέπεια την ευρωπαϊκή προσαρμογή των συμμετεχόντων μαθητών.
Βασίλειος Μακρυπούλιας,φιλόλογος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
vasilios888@yahoo.gr