Νεοελληνική γλώσσα Β΄Γυμνασίου. Θέμα έκθεσης: «Ποιο επάγγελμα θα ήθελα να ακολουθήσω και γιατί;».


1η παράγραφος:
Η Θέση  μου για το επάγγελμα και τη σημασία  του.
Ζώντας σε μία εποχή όπου οι άνθρωποι συγκεντρωμένοι στις μεγαλουπόλεις θα πρέπει οπωσδήποτε να εργάζονται για να μπορούν να ζούν αξιοπρεπώς, σκέφτομαι ότι θα πρέπει να προσέξω πολύ στη σωστή επιλογή του επαγγέλματος. Σε κάθε περίπτωση είναι ωραίο να ασχοληθώ με κάτι το οποίο και θα μου αρέσει αλλά θα είναι και οικονομικά επωφελές. Βλέποντας γύρω μου ανθρώπους άλλο να αγαπούν και άλλο να κάνουν σαν εργασία,  έπιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να λέει ότι επιτυχημένος  επαγγελματίας είναι αυτός ο οποίος εξασκεί τη δουλειά που θέλει και έχει κλίση, κερδίζοντας  βέβαια και  τα ανάλογα χρήματα.
2η παράγραφος:
Τι μου αρέσει να ασχοληθώ; (Γιατί, δίδω λόγους).
Από μικρός μου άρεσαν πολύ οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Τους έβλεπα με δέος, λές και αντίκριζα έναν άλλο κόσμο. Γεμάτο μυστήριο και παραξενιές, νέα πράγματα άγνωστα και ενδιαφέροντα. Συγκεκριμένα με τραβούσε από πιτσιρικά ο προγραμματισμός. Θυμάμαι να λέω συνεχώς στο μπαμπά μου και στη μαμά μου : « θέλω να μιλάω στους υπολογιστές και να με καταλαβαίνουν».Αυτή η αίσθηση  του νέου, του σύγχρονου, αυτής της ανακάλυψης που έχει φέρει τόσο κοντά στους ανθρώπους πάντα με μάγευε. Όνειρό μου από  μικρό παιδί ήταν να βγάλω δικά μου προγράμματα που θα τα μάθουν όλοι οι άνθρωποι προκειμένου να επικοινωνούν καλύτερα μεταξύ τους,προκειμένου να τα εφαρμόσουν στην εργασία τους ή όπου αλλού επιθυμούν.Ο κόσμος των υπολογιστών εμφανιζόταν μπροστά μου με μία μεγάλη πόρτα το κλειδί της οποίας οπωσδήποτε θα έπρεπε να κατακτήσω.

3η παράγραφος:
Ενέργειες απόκτησης γνώσης για το επάγγελμα που μου αρέσει:
Δεν κάθισα βέβαια με σταυρωμένα τα χέρια. Στο σχολείο είχα ένα πολύ καλό καθηγητή πληροφορικής ο οποίος πάνω από όλα ήταν φίλος με τα παιδιά.Toν πλησίασα και του εκμυστηρεύθηκα το μυστικό μου. «Θέλω να γίνω ο καλύτερος προγραμματιστής του κόσμου» του είπα. Εκείνος γέλασε αλλά από αυτή την ημέρα μου έδειξε όλα όσα μπορούσε να μου δείξει, όλα όσα μπορούσα εγώ να καταλάβω.Η αγάπη μου για τους υπολογιστές πλέον απέκτησε γερά στηρίγματα.Άρχισα να συμμετέχωσε  διαγωνισμούς πληροφορικής και να διακρίνομαι. Οι δικοί μου στο σπίτι μου πήραν όλο τον εξοπλισμό που θέλησα. Αγόρασα όσα βιβλία χρειάσθηκα για να κατανοήσω και να μάθω καλύτερα το αγαπημένο μου αντικείμενο. Το μόνο που τώρα πρέπει να καταφέρω είναι να επιτύχω στη σχολή που θέλω. Είμαι σίγουρος ότι θα το καταφέρω και αυτό. Θα καταφέρω επίσης να προωθήσω ευχάριστες πληροφορίες και ενδιαφέροντα παιχνίδια σε παιδιά όλου του κόσμου. Γιατί ο υπολογιστής είναι ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα όπλα στην εξέλιξη του ανθρώπου.

Βασίλειος Μακρυπούλιας, φιλόλογος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

vasilios888@yahoo.gr