Προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις Μαίου και Ιουνίου. Μάθημα: Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση,Β Γυμνασίου,Ιλιάδα.



Α. Κείμενο.

Δίδεται μεταφρασμένο κείμενο στους μαθητές ραψωδία Ζ(στίχοι:369-403).

Β.Ερωτήσεις:

Β1.Να αναφέρετε τρείς(3)διαφορές των δύο επών του Ομήρου,της Ιλιάδας και της Οδύσσειας.
Μον.4.

Β2.α)Γιατί η Ανδρομάχη στο στίχο 388 αναφέρεται ως φρενιασμένη;
Μον.2.


Β)Από τα λόγια του ποιητή δικαιολογείτε το χαρακτηρισμό του ποιητή για την Ανδρομάχη ως «Ασύγκριτη»;(στίχος 394);

Μον.2.
Β3.α)Να χωρίσετε το  κείμενο σε ενότητες και να αποδώσετε τους πλαγιότιτλους.
Μον.3.

Β)Ποιες αφηγηματικές τεχνικές συναντούμε στους παρακάτω στίχους:
Ότι έσωζε ο Έκτωρ την Τρωάδα(στιχ 403).
Να εύρει ….εξιλεώνουν (377-380).

Μον.3.
Β4.α)Να χαρακτηρίσετε τις σκέψεις,αξίες και δράσεις της Ανδρομάχης).
Μον.3.

Β)Εκτιμώντας τα θρησκευτικά στοιχεία που δίνει ο Όμηρος σε αυτούς τους στίχους να σχολιάσετε τη θρησκευτική ζωή  των Τρώων.
Μον.3.


Βασίλειος Μακρυπούλιας,φιλόλογος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου