Προτεινόμενο σχέδιο εκθέσεως.




Σχέδιο γραφής έκθεσης.

Θέμα:Οι πρώτες μου ημέρες στο Γυμνάσιο.Σκέψεις,συναισθήματα,διαφορές από το δημοτικό.

1η παράγραφος…….Περιγραφή χώρου χρόνου γυμνασίου:Καινούργιο κτίριο.

                                                                                              Καινούργιοι καθηγητές

                                                                                              Ανά μάθημα.

                                                                                              Περισσότερα μαθήματα.

                                                                                              Καινούργια παιδιά.

                                                                                              Νοιώθω όμως πιο ώριμος.

2η παράγραφος…….Τι σκέφτομαι;

                                 Τι νοιώθω;(Ιδέες –συναισθήματα):Προσωπική εξέλιξη.

                                                                                        Απόκτηση καινούργιων γνώ-

                                                                                        σεων.

                                                                                        Χαρά και όνειρα διότι μεγαλώ-

                                                                                        νω και διαμορφώνω τη δική

                                                                                        μου ζωή.Σκέφτομαι πώς θα

                                                                                        γίνω χρήσιμη κοινωνική οντό-

                                                                                        τητα.

3ηπαράγραφος…….Περαιτέρω δικαιολόγηση(αναφορά σε αυθεντία)Ο Αριστοτέλης αναφέρει ότι ο άνθρωπος από τη φύση του αγαπάει τη μάθηση.Η μάθηση μας φέρνει κοντά σε ιδέες,σε πολιτισμούς,θυμούμαστε πολλά,και κάνοντάς τα πράξη εξελίσσουμε το δικό μας πολιτισμό.



4η παράγραφος…….(διαφορές από το δημοτικό…συμπέρασμα) …Είναι φυσικό λοιπόν να υπάρχουν διαφορές από το δημοτικό,διότι εγώ είμαι πια μεγαλύτερος –η,και έχω περισσότερες απαιτήσεις από τον εαυτό μου-κάτι που το γυμνάσιο ικανοποιεί.Πρέπει με τη σωστή προσπάθεια να τα καταφέρω.

                                                                                                        Β.Μ.



Ασκήσεις.

1)Δίνονται οι παρακάτω λέξεις.Μπορείς να ανακαλύψεις την έννοια που τις ενώνει και να γράψεις μία παράγραφο με τη μέθοδο σύγκρισης –αντίθεσης;

Οδηγώ,οδήγηση,αγένεια,οδικά σήματα,ευγένεια,συνεργασία,σεβασμός,γέροντες,

έγκυες,εξωτερικό,παιδεία,ανατροφή.Έλληνες,Ευρωπαίοι.



2)Μπορείς να αλλάξεις τις λέξεις με αραιά γράμματα με τις αντώνυμες προκειμένου το κείμενο να αλλάξει νόημα;

Ο δικηγόρος ομίλησε δ ί κ α ι α.Υποστήριξε π ε ι σ τ ι κ ά τα επιχειρήματά του και έπεισε τους ενόρκους.Χρησιμοποίησε ή ρ ε μ ο    τ ρ ό π ο και θαυμάσθηκε γι΄αυτό.Έκανε σ ω σ τ ή    δ ί κ η    και την  κ έ ρ δ ι σ ε.



3)Να συνθέσεις τις παρακάτω λέξεις μεταξύ τους:



Ομό+νούς,

       +φύλος,

       +δόξα,

Α(στερητικό)+ικανός

                     +μεμπτός,

ευ+τύχη

      ημέρα.                                                                          Β.Δ.Μακρυπούλιας.

 
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

vasilios888@yahoo.gr